Firma » Biznes
Szkolenie w Idea Hub: o 7 zasadach zdobywania klientów opowiedzą majstry od marketingu
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się na co zwrócić uwagę przygotowując strategie komunikacyjne dla marek oraz otrzymają wskazówki przydatne w rozwijaniu biznesu. Część warsztatów zostanie poświęcona dyskusji na temat tego, czy kreatywność bez analizy danych jest w stanie się obronić oraz czy działanie bez strategii ma sens.
Grzegorz Borowiecki od 2016 roku prowadzi agencję kreatywną WUNDERTEAM, którą zarządza
w oparciu o „górnicze” wartości, bo jak twierdzi: W kopalni człowiek uczy się porządku i dokładności. Wcześniej przez 7 lat zarządzał mediami społecznościowymi w ING Banku Śląskim. Kampanie, które tworzył otrzymały wiele nagród, w tym m.in. Effie czy Mixx Award.
Warsztaty „Strategia kontra kreatywność, czyli 7 górniczych zasad jak zdobywać klientów” odbędą się 28 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.jakzdobywacklientow.evenea.pl.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|

Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT
Codzienne espresso „na mieście” to nawet 4,5 tys. zł rocznie – pokazuje nowy kalkulator kosztów kawy
Większość designerów chce szkolenia z AI. To redefiniuje ich rolę, spychając tradycyjne umiejętności
Styl i energooszczędność w jednym – jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
Komentarze (0)