Firma » Reklama
Sześciu nowych twórców w managemencie Rokmates
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Rozwój managementu Rokmates
W drugiej połowie 2024 roku do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło sześciu twórców internetowych, działających na platformach YouTube, TikTok, Instagram oraz Facebook. Należą do nich m.in. tworzący treści związane ze zdrowiem fizycznym Artur Karapetyan, znany jako Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie); gamingowy youtuber Paweł Diduszko, tworzący pod pseudonimem Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy publikująca treści lifestylowe Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).
– Zdecydowałem się współpracować z Rokmates, bo poczułem od nich dobro, troskę i szczerość. Najbardziej chyba podoba mi się to, że faktycznie Rokmates to good mates, czyli dobre ziomale, a nie aspirująca korporacja – komentuje dołączenie do Rokmates Artur Karapetyan, znany w internecie jako Fizjotherapist.
Ponad 5,5 mln obserwacji profili
Poza wspomnianymi twórcami management Rokmates wzmocnili również kulinarni twórcy Dawid Jedynak (Jedynak Gotuje) i Bartosz Kopica, a także gamingowy youtuber Damian Gudaś (Da Mian). Sześciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi ponad 20 profili na YouTubie, Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Posiadają one łącznie ponad 5,5 mln obserwacji.
– Niezmiennie najbardziej cieszy mnie fakt, że zdecydowana większość twórców, z którymi podpisujemy umowy to osoby z polecenia. W świecie influencerów internet i życie prywatne mocno się przeplatają, z czego my staramy się w Rokmates bardzo korzystać. Prężnie rozwija się kategoria gastronomiczna, w której zrzeszamy już ponad 10 wysokiej jakości twórców treści – mówi Artur Nalepko, Head of Influencer Management w Rokmates.
Ponad 500 twórców w kampaniach
W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacjez twórcami internetowymi, wspierając ich rozwój oraz realizując z nimi kampanie dla marek z różnych segmentów tematycznych. Aktualnie Rokmates reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu różnych influencerów. Ponadto zespół agencji zrealizował kampanie z ponad 500 różnymi twórcami internetowymi, m.in. dla takich marek jak MSI, ING czy Speakly.
Nadesłał:
Rokmates
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)