Gospodarka » Żywność
Sześć marek Colian z tytułem Superbrands Polska Marka 2018
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Organizacja Superbrands od ponad 20. lat wyłania najsilniejsze marki na całym świecie. W tegorocznej – dwunastej w Polsce - edycji badania, po raz pierwszy w historii, decyzja o przyznanych tytułach w 100% należała do konsumentów.
Goplana, Solidarność, Jutrzenka i Jeżyki zostały uznane za Superbrands Polska Marka 2018 w kategorii Słodycze i Przekąski/ słodycze rodzinne. Grześki nagrodzono tym samym tytułem w kategorii Słodycze i Przekąski/batony, ponadto markę ogłoszono Superbrands 2018. Marka Hellena zdobyła tytuł w kategorii Napoje/soft drinks.
W badaniu, zrealizowanym metodą CAWI przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano blisko dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które znalazły się w ścisłej czołówce w każdej kategorii, natomiast tytuły Superbrands Polska Marka przyznano najwyżej ocenionym markom z polskim rodowodem.
GOPLANA - od przeszło stu lat wciąż odkrywa nowe oblicza czekolady. W jej ofercie znajdują się popularne tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka, galaretki w czekoladzie Mella, nadziewane czekoladą cukierki Toffino. JEŻYKI od Goplany - unikalne ciastka w czekoladzie wyróżniające się bogactwem składników oraz oryginalnym, „najeżonym” kształtem. SOLIDARNOŚĆ - marka z tradycją produkcji czekoladowych wyrobów najwyższej jakości, specjalizuje się w pralinach i cukierkach czekoladowych, a jej sztandarowy produkt to Śliwka Nałęczowska. JUTRZENKA - marka z półwiecznym doświadczeniem w wypieku ciastek i herbatników Petit Beurre, znana jest również z produkcji draży i bakalii w czekoladzie. GRZEŚKI - jedna z najsilniejszych i najpopularniejszych marek wafli impulsowych w Polsce, jej bestsellerem są Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g. HELLENA - polska marka „łącząca pokolenia”, która od ponad 20 lat oferuje szeroką gamę napojów gazowanych i niegazowanych w różnych formatach opakowań, słynie z kultowej Oranżady Hellena.
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)