Zdrowie » Uroda
Szampony dla psów z proteinami jedwabiu – luksusowa nowość w ofercie OVER ZOO
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jedwab to jedna z najszlachetniejszych tkanin, będąca synonimem luksusu kojarzonego z wyrafinowaniem. Jego sława sięga jednak znacznie dalej, aniżeli granice przemysłu tkacko -tekstylnego. Od wielu lat, ze względu na swoje dobroczynne właściwości, jedwab jest z powodzeniem stosowany również w produkcji kosmetyków. Od września, za sprawą firmy OVER ZOO, walory środków pielęgnacyjnych z dodatkiem jedwabiu, dostępne będą także czworonogom.
Nowa linia produktowa to pięć różnych szamponów dopasowanych do zróżnicowanych wymagań psiej sierści. Każdy szampon zawiera w swoim składzie proteiny jedwabiu - fibroinę i serycynę. Białka zapewniają odpowiednie nawilżenie włosa, przez co sierść psa staje się bardziej elastyczna i miękka, podatna na układanie, nie elektryzuje się i zdrowo błyszczy.
Linia produktowa składa się z:
- szamponu dla psów krótkowłosych,      urozmaiconego o wyciąg z aloesu
 i ekstrakt z zielonej herbaty;
- szamponu dla psów posiadających jasną sierść, w którego składzie znajduje się także wyciąg z bursztynu i esencja cytrynowa;
- szamponu dla psów posiadających wrażliwą skórę z olejem z migdałów;
- szamponu dla psów o sierści przesuszonej, o składzie wzbogaconym o proteiny pszeniczne oraz ekstrakt z miodu ekologicznego;
- szamponu dla psów długowłosych z olejem arganowym, znanym ze swoich właściwości odżywczego oddziaływania na skórę i strukturę włosa.
Kombinacja precyzyjnie dobranych komponentów zamknięta w eleganckich i wygodnych opakowaniach z dozownikiem o pojemności 400 ml, pozwala uzyskać efekty pielęgnacyjne adekwatne do wysublimowanych potrzeb okrywy włosowej psów różnych ras.
Więcej porad oraz informacji na temat produktów dla zwierząt domowych z linii OVER ZOO można znaleźć na stronie internetowej: www.over-zoo.pl.
| Nadesłał:
            Maciej Bartosik | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)