Firma » Biznes
Syropy Paola Produktem Roku 2012
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Marka Hoopa znalazła się wśród najlepszych produktów FMCG, wskazanych  jako najlepsze, w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez TNS OBOP w  styczniu 2012 r.   
Linia 12 smaków, w tym 3 letnich (cytryna, pomarańcza i  brzoskwinia), zdobyła akceptację 5 tys. konsumentów, którzy wzięli  udział w badaniu. Werdykt został ogłoszony 29 marca 2012, podczas  uroczystej gali konkursu, w warszawskim Teatrze Kamienica. 
Cieszymy  się, że nasza marka, która przeszła redeisgn oraz została wzbogacona o  nowe smaki, również letnie, spotkała się z sympatią Konsumentów – to dla  nas największa nagroda – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager Hoop Polska  Sp. z o.o.  – Produktu Roku cieszy nas  tym bardziej, że to już kolejny  raz, kiedy marka Paola otrzymała ten tytuł.
Produkt Roku to  międzynarodowy program marketingowy, który tworzą dwa zasadnicze  elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych  lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym producenci  mogą posługiwać się w reklamach i na opakowaniach produktów uznanych w  badaniu za najlepsze w swoich kategoriach. Program ma swoje edycje w  wielu krajach na świecie, m.in. we Francji, Izraelu, Niemczech,  Hiszpanii, Belgii, Holandii, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii i Japonii.
Program  ten pomaga konsumentom w podjęciu decyzji zakupowej, kupując towar  oznakowany logiem Produkt Roku mają gwarancję kupowania sprawdzonego  produktu przez reprezentywną grupę konsumentów.
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)