Firma » Biznes
SwipBox leasinguje zewnętrzne automaty Infinity
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Decyzja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie kluczowych partnerów, którzy mogą rozłożyć w czasie koszty za użytkowanie automatów, korzystać z bieżącego wsparcia technicznego, elastycznych warunków oraz konkurencyjnej, ostatecznej ceny zakupu po zakończeniu najmu.
Elastyczność i otwartość na potrzeby naszych klientów wpisuje się w nasze DNA. W obliczu zwiększonego zapotrzebowania na leasing naszych automatów, uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment na wprowadzenie tej opcji. Dla niektórych partnerów posiadanie urządzeń na wyłączność ma biznesowe znaczenie. Z perspektywy innych to właśnie leasing jest właściwym wyborem. Czujemy satysfakcję, że rozszerzamy naszą ofertę i dajemy nowe możliwości w modelu B2B – powiedział Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Leasing jest kolejnym krokiem naprzód w rozwoju oferty SwipBox. Wcześniej firma opracowała narzędzie AI Generator, które automatyzuje proces wyszukiwania nowych lokalizacji. Innym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem są zewnętrzne automaty Infinity – bezekranowe, zasilane przez baterie i bardzo łatwe w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem.
SwipBox zbudował szerokie kompetencje i doświadczenie w prowadzeniu sieci automatów paczkowych, instalując ponad 30 tysięcy urządzeń na całym świecie. – Doskonale znamy wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się nasi partnerzy. Wiemy również, jak im sprostać, ponieważ utrzymujemy bardzo bliskie relacje oparte na zaufaniu. Ponadto, codziennie uczymy się od siebie czegoś nowego – dodał Jens Rom.
Automaty SwipBox Infinity można leasingować za pośrednictwem partnerów w różnych krajach, na przykład przy wsparciu DLL Group z grupy Rabobank z Holandii.
| Nadesłał:
            2pr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)