Gospodarka » Żywność
Świąteczna Oranżadowa Lokomotywa przemierza Polskę i Europę z przesłaniem „ŚWIĘTA RAZEM SĄ WYBITNE”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nietuzinkowa inicjatywa zaprasza do zanurzenia się w bożonarodzeniowej atmosferze, wzbogaconej o elementy nostalgii i radości, które są na stałe wpisane w charakter wybitnej marki z portfolio Colian.
Oranżadowa Lokomotywa to nie tylko niezwykła atrakcja wizualna, lecz także sposób na obudzenie pozytywnych emocji u podróżnych oraz przypadkowych przechodniów.
Oranżada Hellena, marka głęboko zakorzeniona w polskiej tradycji, której smak przywołuje beztroskie chwile, zabiera wszystkich w symboliczną podróż przez wspomnienia i przyjemności – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Świąteczny skład będzie kursować do 16 stycznia 2025 roku, jako kluczowy element zimowej kampanii pod hasłem „Święta razem są wybitne”. W okresie bożonarodzeniowym pełni on także wyjątkową funkcję – jest oficjalnym środkiem transportu Oranżadowego Mikołaja, który przynosi słodką radość podróżującym. Dzięki tej inicjatywie Oranżada Hellena wzmacnia swoją pozycję jako marka, która wprowadza magię świąt do codzienności.
Za realizację akcji odpowiada Marketing Stategiczny Colian oraz agencje: Creative Ideas i Gonna Be. Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej marki oraz w jej kanałach społecznościowych.
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)