Technologie » AGD - RTV
Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu  z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia”  nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i  szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.  
Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i  objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako  teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy  znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą  literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony  prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani  influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem. 
Kolejnym  elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się  literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje  towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych  technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie  tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają  ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki  mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego  telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom  wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję. Kampania  pokazuje, jak zakupy w MediaMarkt pomogą spełniać marzenia. Warto też  pamiętać, że niezależnie od obowiązujących nas ograniczeń, związanych z  bezpieczeństwem, najbliższe święta mogą być radosne i pełne miłości,  także dzięki nowym technologiom. W dzisiejszej rzeczywistości  umożliwiają one przecież spotkania z bliskimi, niezależnie od miejsca, w  którym się znajdują.
W tegorocznej świątecznej kampanii po raz  pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”.  Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz  szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę  nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w  kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe  technologie dają nowe szanse na budowanie relacji z bliskimi – mówi Anna  Kordyl-Tutak, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.
W  ramach kampanii świątecznej „Spełniamy Twoje marzenia” sieć  przygotowała również propozycję najlepszych prezentów mikołajkowych i  świątecznych:
https://mediamarkt.pl/swieta-z-mediamarkt . 
 
Poza  Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii,  Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech. Za całościowy  koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i  telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął  się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są  przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z  Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach  koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z  agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje  się agencja Gutenberg Networks.
Spot reklamowy MediaMarkt: https://youtu.be/F6h-XLGjqQ0 
Materiały filmowe na stronach Influencerów: 
https://www.instagram.com/p/CITRmkLnBfh/ 
https://www.instagram.com/p/CIQ3UM2hqkR/ 
https://www.instagram.com/p/CITL-qHnDVG/ 
https://www.instagram.com/p/CITg6NDJswa/ 
Sklep internetowy MediaMarkt: mediamarkt.pl   
MediaMarktSaturn Polska
press box    
    	

                    
                
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)