Moda » Biżuteria
Swarovski w wersji premium w Złotych Tarasach!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Idea projektanta skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą. Nowy design salonu Swarovski można podziwiać już w Złotych Tarasach.
Na zewnątrz motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą także powtarzające się elementy, takie jak kryształowe łabędzie czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w blasku i niezmierzonej głębi kryształu.
Salon Swarovskiego w Złotych Tarasach ma powierzchnię 26 mkw. – Jest to dla nas wyjątkowy butik, ponieważ w tak małym wnętrzu wprowadziliśmy nasz koncept w wersji premium – materiały najwyższej jakości, wszystko ‘szyte na miarę’ i idealnie zabudowane – skomentowała Ewa Sereczyńska, Swarovski Poland Managing Director.
Nadesłał:
hillknowlton
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)