Moda » Odzież
Sukces marki ENDO
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ubranka ENDO wniosły do polskiej mody dziecięcej nową jakość. Marka stawia na proste kroje i wysokiej jakości materiały, przyjazne dla środowiska. Są szyte z lnu, bawełny i ozdabiane ekologicznymi farbami. Wykonywane z pasją i miłością, stają się czymś więcej niż tylko garderobą, utożsamiane są ze stylem życia, który docenia coraz szersze grono klientów.
Marka działa na polskim rynku od 1991 roku. Produkty ENDO to nie zwyczajne ubranka, a cudowne zjawisko, które bawi i uczy dzięki zabawnym, inteligentnym, często też zadziornym napisom w języku polskim, a od niedawna, także angielskim. Sekretem popularności kolekcji jest współpraca z najzdolniejszymi polskimi artystami, którzy wsparli firmę przy tworzeniu tekstów oraz grafik.
Wyjątkowy design koszulek ENDO został wyróżniony. Znalazły się one wśród 600 najlepiej zaprojektowanych przedmiotów użytkowych w Galerii Wzornictwa Polskiego. Jest ona częścią wystawy stałej Muzeum Narodowego w Warszawie.
Misją ENDO jest wspieranie relacji w wielopokoleniowej rodzinie oraz pomoc rodzicom w wychowaniu najmłodszych na pewnych siebie, asertywnych i odważnych ludzi. Hasła na t-shirtach to forma ekspresji oraz dialogu między dorosłymi a dziećmi.
https://endo.pl/
| Nadesłał:
            OKK! | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)