Rozrywka » Hobby
Sukces kalendarza marki BOLS
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kalendarz marki BOLS na 2011 rok w krótkim czasie stał się hitem. Szczęśliwi posiadacze, do których trafił nowy kalendarz będą mogli spędzić cały nowy rok w towarzystwie pięknych, skąpo ubranych dziewczyn, w klimacie gorącego, słonecznego lata nad Morzem Śródziemnym. 
 
Nowy, ekskluzywny kalendarz Ambasadorek marki BOLS bardzo szybko stał się wśród mężczyzn jednym z najbardziej pożądanych na rynku. 
Ze względu na duże zainteresowanie kalendarzem, producent zdecydował się na udostępnienie w internecie jego zdjęć. Do tej pory zdjęciami z limitowanej edycji kalendarza mogli cieszyć swoje oko jedynie fani Ambasadorek, którzy zdobyli Kalendarz na Facebooku. Natomiast od 1 lutego na stronie http://www.bols.pl/ również internauci będą mogli zobaczyć zdjęcia z Ambasadorkami marki BOLS.
Dostępny od listopada kalendarz zebrał entuzjastyczne opinie na Facebooku:
„Kalendarz niesamowity :) świetny no i wiadomo... najlepszy jaki powstał na rok 2011" (wypowiedź na Facebooku, 24 grudzień 2010)
„...Jestem pod wrażeniem. Dawno nie widziałem tak starannie wykonanego kalendarza przez żadną firmę. W sumie to nigdy. ...BOLSowy kalendarz daje tyle pozytywnej energii, wygląda to wszystko niesamowicie" (Facebook, 24 grudzień 2010).
Dwanaście pięknych i seksownych dziewczyn w słonecznej scenerii Morza Śródziemnego w połączeniu z artystycznymi fotografiami greckiego mistrza fotografii - Tassosa Vrettosa to z pewnością wielki atut tego kalendarza. Jego zeszłoroczna edycja zebrała szereg bardzo pochlebnych opinii i porównań do najbardziej popularnych na świecie kalendarzy 
z top modelkami, takimi jak kalendarz Lavazza czy Pirelli
Na Facebooku na profilu Ambasadorek BOLSa można zobaczyć film z sesji zdjęciowych do kalendarza, podczas których zawsze panowała gorąca atmosfera i dobra zabawa:
http://www.facebook.com/ambasadorki#!/video/video.php?v=158024550892034
| Nadesłał:
            Grzes33 | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)