Firma » Biznes
Środa dobrych cen w Sweet Home
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Sweet Home to sztandarowa marka spółki, funkcjonująca na rynku od kilku lat. Oferuje tekstylia domowe w pełnym asortymencie: od konfekcji pościelowej i stołowej, poprzez narzuty, koce po ręczniki i szlafroki. Przebojem tegorocznej wiosennej oferty są nowe wzory pościeli, autorstwa projektantek Andropolu – Basic 2014. Ale nie tylko - kupujących mile zaskoczy ogromny wybór dodatków do aranżacji wnętrz i domowych gadżetów. Są tu więc -stanowiące o klimacie wnętrza - świeczniki, puzderka, figurki i wiele innych drobiazgów, a wszystko dobrane stylem i kolorystyką do konkretnej aranżacji.
- Z okazji Świąt w środę, 16 kwietnia, na cały asortyment znajdujący się w
 regularnej sprzedaży udzielamy 10-proc. rabatu – mówi Agnieszka Prus, product manager Sweet Home. - To idealny moment na wiosenne odświeżenie mieszkania oraz zmianę aranżacji w sypialni.
 Promocja dotyczy zarówno sklepów internetowych Sweet Home, jak i stacjonarnych w Andrychowie, Białymstoku i Łodzi.    
    	
| Nadesłał:
            Masz-Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)