Motoryzacja » Samochody
Sprzedaż Volvo Cars na świecie wzrosła o 14,1 % w pierwszym kwartale 2018 roku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
To był dobry kwartał dla Volvo Cars na świecie. W pierwszym kwartale  bieżącego roku dostarczono klientom 147.407 aut. Dla porównania w  pierwszym kwartale 2017 roku kierowcy odebrali 129 148 samochodów marki  Volvo. Na dobry wynik złożyła się sprzedaż m.in. modelu XC40, zdobywcy  tytułu European Car of the Year oraz modelu XC60 – World Car of the  Year. Rosła też sprzedaż modeli serii 90.
Największe odbicie miało  miejsce na rynku amerykańskim, który przez cały zeszły rok pozostawał  na wysokim, ale dość stabilnym poziomie. W pierwszym kwartale tego roku  sprzedaż w USA wzrosła o 49% w porównaniu do Q1 2017. W ciągu pierwszych  trzech miesięcy tego roku za ocean dostarczono 20 083 samochodów.  Największym wzięciem cieszą się tam SUV-y: XC90 i XC60.
W Chinach,  największym rynku dla Volvo Cars, sprzedaż w pierwszym kwartale  bieżącego roku wzrosła o 23,3% (w porównaniu do Q1 2017).  Najpopularniejszymi modelami w Kraju Środka były produkowane na miejscu  modele XC60 i S90. W pierwszym kwartale Chińczycy kupili 28 768  samochodów (w porównaniu do 23.335 w Q1 2017).
W Europie Volvo  odnotowało wzrost 5,7% dostarczając klientom w pierwszym kwartale 79 512  aut. Na naszym kontynencie bestsellerem pozostaje model XC60, samochody  z serii 90 i nowy, najmniejszy SUV w ofercie – XC40, którego dostawy  rozpoczęły się w lutym.
Całkowita sprzedaż w marcu bieżącego roku wzrosła o 10,3% do 63.038 samochodów w porównaniu do marca ubiegłego roku.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)