Firma » Finanse
Sposób na Przyszłość ING Życie - nowa kampania marketingowa
Cechą, która wyróżnia Sposób na Przyszłość na rynku, jest możliwość dopasowywania polisy do potrzeb, które zmieniają się z upływem czasu. By cechę tę podkreślić, we wszystkich elementach kampanii ING Życie posłuży się miękkim pufem, który jest w stanie dopasować się do każdego, kto na nim usiądzie. Ubezpieczyciel stawia na niestandardową komunikację. 
„Sposób na Przyszłość to nowatorskie ubezpieczenie na życie, które dopasowuje się do zmian w życiu klienta. Jest odpowiednie dla każdego modelu rodziny. To produkt ubezpieczeniowy nowej generacji. Dlatego również w komunikacji marketingowej wspierającej jego wejście na rynek sięgamy po niestandardowe działania” – mówi Anna Grzelońska, członek zarządu ING Życie, dyrektor marketingu. 
Oprócz spotów telewizyjnych 30- i 15-sek, emitowanych w kanałach ogólnopolskich, Sposób na Przyszłość promowany będzie w internecie. Zupełną nowością jest fakt, że kreacja codziennie będzie dopasowywać się do treści newsa dnia na najczęściej odwiedzanych portalach informacyjnych. Jednocześnie będą prowadzone działania na oficjalnym fan page’u ING Życie na Facebooku i na firmowym kanale YouTube. 
Elementy kampanii: 
Spoty telewizyjne 
Emisja od 11 kwietnia do 12 czerwca w stacjach ogólnopolskich i kablowych z mixem spotów 30 i 15 sekundowych. Spoty do obejrzenia na oficjalnym kanale YouTube ING Życie: www.youtube.com/ingzycie. 
Kreacja: Grandes Kochonos 
Zakup mediów: Pan Media Western 
Kampania w internecie 
Od końca kwietnia do połowy czerwca kampania m. in. na portalach: onet.pl, wp.pl, oraz o2.pl Ponadto działania reklamowe w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku. Dodatkowo na kanale YouTube dostępny jest specjalny film „Sposób na Przyszłość”, składający się z kilku części. Po obejrzeniu każdej części widz ma możliwość zdecydowania o dalszych losach Janusza – głównego bohatera. 
http://www.youtube.com/watch?v=2-BaLVEmbxY 
Kreacja: 180 heartbeats 
Film „Sposób na Przyszłość”: Multi Communications 
Kampania outdoorowa 
Od 11 kwietnia przy trasie na Katowice i Gdańsk. W kreacji wykorzystane zdjęcie znanej ze spotów telewizyjnych rodziny. 
Kreacja: Grandes Kochonos 
    
    	
| Nadesłał:
            Multi_Communications | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)