Społeczeństwo » Społeczeństwo
Spakowali 140 tysięcy paczek z jedzeniem
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W tym roku pracownicy The Kraft Heinz Company po raz pierwszy wzięli udział w projekcie. Jak podkreśla Dorota Naskrent, która była odpowiedzialna za jego realizację, akcja cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród pracowników. – Zaangażowanie pracowników przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Ich postawa jest bardzo budująca. Jestem przekonana, że w przypadku dalszych inicjatyw podejmowanych przez firmę będziemy mogli liczyć na ich wsparcie – dodaje.
W wydarzenie zaangażowali się także przedstawiciele samorządu lokalnego, młodzież oraz przedsiębiorstwa na stałe współpracujące z firmą z Pudliszek. – Zaprosiliśmy przedstawicieli różnych grup społecznych, ponieważ chcieliśmy pokazać, że problem niedożywienia nie dotyczy tylko najbiedniejszych. Udział w projekcie zarówno młodych ludzi, jaki polityków pokazuje, że dla każdego z nas ten problem jest bardzo ważny i nie możemy wobec niego przejść obojętnie – wyjaśnia Dorota Naskrent.
Przygotowane pakiety żywnościowe zawierające m.in. ryż, soję oraz odżywki warzywne zostały zapakowane do specjalnych woreczków, które pozwolą im przetrwać długą podróż. Dzięki akcji Stop Hunger Now pracownicy The Kraft Heinz Company spakowali 140 tysięcy paczek z jedzeniem, które powędrowały do przedstawicieli najpotrzebniejszych krajów.
Stop Hunger Now to międzynarodowy projekt, który został zainicjowany w 1998 roku. Jego głównym założeniem jest walka z problemem niedożywienia na świecie. Do tej pory w ramach projektu w 20 miastach w Stanach Zjednoczonych, Afryce Południowej, Malezji, Indiach, Włoszech, Peru i na Filipinach organizacje oraz pracownicy firm wspólnie przygotowują paczki do krajów, które zmagają się z problemem głodu.
| Nadesłał:
            Komunikacja Plus | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)