Społeczeństwo » Społeczeństwo
Spakowali 140 tysięcy paczek z jedzeniem
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W tym roku pracownicy The Kraft Heinz Company po raz pierwszy wzięli udział w projekcie. Jak podkreśla Dorota Naskrent, która była odpowiedzialna za jego realizację, akcja cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród pracowników. – Zaangażowanie pracowników przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Ich postawa jest bardzo budująca. Jestem przekonana, że w przypadku dalszych inicjatyw podejmowanych przez firmę będziemy mogli liczyć na ich wsparcie – dodaje.
W wydarzenie zaangażowali się także przedstawiciele samorządu lokalnego, młodzież oraz przedsiębiorstwa na stałe współpracujące z firmą z Pudliszek. – Zaprosiliśmy przedstawicieli różnych grup społecznych, ponieważ chcieliśmy pokazać, że problem niedożywienia nie dotyczy tylko najbiedniejszych. Udział w projekcie zarówno młodych ludzi, jaki polityków pokazuje, że dla każdego z nas ten problem jest bardzo ważny i nie możemy wobec niego przejść obojętnie – wyjaśnia Dorota Naskrent.
Przygotowane pakiety żywnościowe zawierające m.in. ryż, soję oraz odżywki warzywne zostały zapakowane do specjalnych woreczków, które pozwolą im przetrwać długą podróż [warto wskazać do jakich krajów]. Dzięki akcji Stop Hunger Now pracownicy The Kraft Heinz Company spakowali 140 tysięcy paczek z jedzeniem, które powędrowały do przedstawicieli najpotrzebniejszych krajów.
Stop Hunger Now to międzynarodowy projekt, który został zainicjowany w 1998 roku. Jego głównym założeniem jest walka z problemem niedożywienia na świecie. Do tej pory w ramach projektu w 20 miastach w Stanach Zjednoczonych, Afryce Południowej, Malezji, Indiach, Włoszech, Peru i na Filipinach organizacje oraz pracownicy firm wspólnie przygotowują paczki do krajów, które zmagają się z problemem głodu.
| Nadesłał:
            Komunikacja Plus | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)