Dom » Budownictwo
Somfy i KRISPOL we wspólnej akcji "Celuj w nagrodę"
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Obie firmy Somfy i KRISPOL zorganizowały wspólny konkurs  sprzedażowy pod nazwą „Celuj w nagrodę”, w ramach którego salony  KRISHOME i punkty partnerskie KRISPOL konkurowały o cenne nagrody –  profesjonalne narzędzia marki FESTOOL. Akcja została przeprowadzona w  listopadzie i pozwoliła docenić najlepszych sprzedawców rozwiązań Somfy.
-  Wspólne konkursy handlowe to świetna okazja dla naszych dystrybutorów,  którzy przy okazji sprzedaży, mogli zawalczyć o cenne nagrody, zwłaszcza  dla swoich grup monterskich. To dodatkowa forma motywacji, grywalizacja  zawsze ma wpływ również na wyniki sprzedażowe. Cieszy nas, że firma  Somfy podjęła taką inicjatywę i mamy nadzieję, że w przyszłym roku  również uda się zorganizować wspólnie podobne aktywności – skomentował  Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISPOL.
- Co roku  rośnie zainteresowanie automatyką oraz domowymi urządzeniami smart. Duże  znaczenie w ich popularyzacji ma kooperacja wiodących marek, również  poprzez organizację wspólnego konkurs. W ten sposób razem z firmą  KRISPOL, tworzymy przestrzeń rozwoju zespołów sprzedażowych i  instalatorskich, co w rezultacie zapewnia użytkownikom rozwiązań  końcowych wysoki standard obsługi na każdym etapie – mówi Cezary  Mirowski, Key Account Manager Window Channel.
Wśród zwycięskich  firm znalazły się wieloletni Partnerzy KRISPOL: EUROTAX, RADEX, EUROMAX,  MULTIHAUS, STUDIO PI PROBUD, M.K. BARTKOWIAK SPÓŁKA JAWNA oraz SALONY  KRISHOME:  Łukasiewicz, MEGABUD, Pasik House, JARUGO.
Obie marki, podziękowały wszystkim Partnerom za udział w konkursie.
KRISPOL
press box    
    	

                    
                
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)