Gospodarka » Żywność
Soki Premium Fresh & Cool - porcja zdrowia w zasięgu ręki
Marka Premium Fresh & Cool oferuje konsumentom szeroką gamę delikatnie pasteryzowanych soków, które w 100% powstały ze świeżo wyciskanych owoców. Ich głównym atutem jest to, że są w pełni naturalne. Przy ich produkcji nie użyto wody, cukru, koncentratu a także konserwantów i sztucznych barwników. Wszystko to czyni soki Premium Fresh & Cool jedynymi w swoim rodzaju.
W 100% wyciśnięty sok z pomarańczy z miąższem Premium Fresh & Cool powstał z najlepszych rodzajów dojrzałych w słońcu pomarańczy. Miąższ tych owoców jest wyjątkowo soczysty, słodki i aromatyczny. Dzięki temu sok ma niespotykany smak oraz zapach. Pomarańcza znana jest z swoich cennych dla zdrowia właściwości. Posiada dużą porcję witaminy C oraz folacynę, które stymulują układ odpornościowy. Jest również bogata w minerały, głównie potas oraz wapń. Z kolei miąższ zawarty w soku dostarczy organizmowi dodatkowego błonnika, który korzystnie wpłynie na proces trawienny. Każda butelka Premium Fresh & Cool zawiera 9 świeżych i dojrzałych pomarańczy. Dla dzieci oraz osób, które preferują delikatne i pozbawione miąższu soki marka przygotowała 100% wyciśnięty sok z pomarańczy bez miąższu (SMOOTH) Premium Fresh & Cool.
Soki Premium Fresh & Cool zostały przygotowane z myślą o konsumentach, którzy świadomie troszczą się o swoje zdrowie. Proces produkcji soków jest dostosowany do wymagań jakości i bezpieczeństwa najbardziej wymagających międzynarodowych organizacji. Potwierdzają to zdobyte certyfikaty BRC i IFS, które są gwarancją dobrze wykonanej pracy i realizacji istniejących zobowiązań jakościowych. Obecnie zespół Badań i Rozwoju pracuje nad rozszerzeniem gamy produktów, aby zaspokoić potrzeby i smaki każdego klienta.
Pojemność: 750ml
Cena: ok. 8 pln/750 ml
| Nadesłał:
            5_tka | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)