Firma » Biznes
Sodexo po raz piąty z tytułem Business Superbrands
,,Jesteśmy dumni, że już po raz piąty z rzędu otrzymaliśmy tytuł Business Superbrands. Od początku istnienia naszej firmy w Polsce robimy wszystko, aby wprowadzać przełomowe rozwiązania, które czynią codzienne życie bezpieczniejszym, lepszym i łatwiejszym. Dziękujemy za docenienie naszych usług oraz przede wszystkim pasji, zaangażowania i kompetencji naszych pracowników.” – powiedział Yann Gontard, Szef Segmentu Korporacji na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Przeczytaj również
Podczas pierwszego etapu konkursu Business Superbrands, przedstawiciele środowiska biznesowego oceniali ponad 700 marek, analizując ich pozycję rynkową, jakość oferowanych usług, poziom relacji B2B, innowacyjność oraz działania CSR.
Ostateczna decyzja o przyznaniu tytułów Business Superbrands 2015/2016, została podjęta przez Radę Marek Business Superbrand, złożoną z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy, marketingu oraz PR. Gremium specjalistów podczas wielogodzinnych obrad zweryfikowała noty przyznane przez managerów oraz dokonało oceny jakości brandingu poszczególnych marek. W gronie laureatów, którzy cieszą się doskonałą reputacją i rozpoznawalnością, po raz piąty z rzędu znalazła się marka Sodexo. W Polsce jest ona reprezentowana przez dwie spółki: Sodexo Polska On-site Services – lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości oraz Sodexo Benefits and Rewards Services – lidera rozwiązań motywacyjnych dla pracowników i partnerów biznesowych.
Organizacja The Superbrands Ltd. jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces.
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)