Zdrowie » Ciało
Soczyste owoce przez cały rok z marką Beach Flower
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wystarczy skorzystać z bogatej oferty marki Beach Flower, która sygnowana jest jakością choice.
Do wyboru do koloru
Niskie temperatury, mniejsza ilość promieni słonecznych czy zmniejszony dostęp do naturalnych witamin to główne utrudnienia zimowej aury. Doskonały sposób na złagodzenie tęsknoty za cieplejszymi porami roku stanowi rozsmakowanie się w owocach marki Beach Flower. W skład oferty producenta wchodzą trzy linie: choice, w której znajdziemy brzoskwinie połówki, morele, ananasy, gruszki, mandarynki, figi, owocowy koktajl; light bez dodatków cukrowych (brzoskwinie, ananasy, koktajl owocowy) oraz exotic z mango, liczi oraz papają. Wszystkie owoce w puszcze marki Beach Flower zostały wyprodukowane tak, aby jak najpełniej zachować ich cenne składniki. Dojrzewanie w naturalnych warunkach, specjalna selekcja, a także brak konserwantów tworzą z nich zdrową, a przy tym pyszną przekąskę dostępną przez cały rok. Istotnym plusem owoców w puszkach marki Beach Flower jest również wszechstronne zastosowanie. W zależności od naszych potrzeb z ich udziałem możemy przygotować różnorodne ciasta i desery, sałatki, a także dania wytrawne. Sięgnięcie po owoce Beach Flower sprawi przyjemność nie tylko naszym kubkom smakowym, ale i wpłynie pozytywnie na cały organizm, dostarczając mu odpowiednią dawkę witamin oraz minerałów.
| Nadesłał:
            flypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)