Zdrowie » Dziecko
Soczewki Hoya PNX Kids. Wygoda, bezpieczeństwo i dopasowanie do potrzeb dzieci
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Hoya Lens Poland - wiodący producent najwyższej jakości organicznych soczewek okularowych opartych na zaawansowanych technologiach optycznych, dla najmłodszych użytkowników okularów proponuje soczewki PNX Kids, przygotowane z myślą o ich wyjątkowych potrzebach.
Okulary dla dzieci, z natury bardzo aktywnych, muszą spełniać szereg wymagań i potrzeb związanych z korekcją wzroku, bezpieczeństwem i wygodą użytkowania. Soczewki okularowe PNX Kids dla najmłodszych użytkowników, gwarantują nie tylko doskonałą ostrość i precyzję widzenia, ale także odporność na uderzenia i ochronę przed promieniowaniem ultrafioletowym.
Soczewki wykonane są z materiału Trivex®. Jest to niezwykle zaawansowany technologicznie materiał, który powstał na potrzeby przemysłu militarnego. Dzięki niemu soczewki dla dzieci PNX Kids są wyjątkowo trwałe i wytrzymałe oraz odporne na uszkodzenia mechaniczne np. uderzenia i pęknięcia. Są cienkie i wyjątkowo lekkie, co gwarantuje wygodę podczas nauki i zabawy.
PNX Kids zapewniają doskonałe odwzorowanie obrazu bez zniekształceń 
 i wewnętrznych naprężeń oraz znakomitą jakość i kontrast widzenia w każdej sytuacji.   
Soczewki są wyposażone w filtr UV chroniący wrażliwe oczy dzieci przed szkodliwym promieniowaniem UV. Dostępne są w połączeniu z powłokami antyrefleksyjnymi Hoya, które zapewniają jeszcze wyższą przejrzystość i zwiększoną odporność na zarysowania oraz z powłoką BlueControl, która chroni oczy przed nadmiarem światła niebieskiego emitowanego przez ekrany LCD i LED.
Występują także w wersji soczewek fotochromowych HOYA Sensity, które dostosowują poziom przyciemnienia do aktualnego natężenia oświetlenia w pomieszczeniu lub na zewnątrz.
www.hoyavision.com/pl
Firma: Hoya Lens Poland
Produkt: Soczewki dla dzieci PNX KIDS
Cena: od 90 zł.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)