Dom » Wnętrza
Śnieżka Satynowa – ruszyła nowa kampania reklamowa!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowa kampania reklamowa jasno tłumaczy odbiorcom główny atrybut farby – 5 razy wyższą odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie wg normy PN-C-81914 oraz korzyści po pomalowaniu ścian Śnieżką Satynową. Dzięki tej wyjątkowej właściwości, nie musimy się obawiać usuwania zabrudzeń ze ścian pokrytych Śnieżką Satynową, a kolejne malowanie możemy wykonać dopiero wtedy, gdy znudzi się nam obecny kolor.
Tegoroczna odsłona działań komunikacyjnych kampanii oparta jest na dwóch spotach telewizyjnych, które opowiadają o produkcie z dwóch różnych perspektyw. Pierwszy z nich pokazuje test odporności ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z „małym żywiołem". Na szczęście, ściany pokryte farbą są odporne na zmywanie, co przekłada się na łatwe i bezpieczne usunięcie zabrudzeń. Druga odsłona spotu – „kolorowe wnętrza" – poprzez płynne przejście kamery przez wnętrza, w których rozgrywa się codzienne życie domowników, prezentuje nie tylko bogatą paletę kolorów i dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, ale również wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.
Ogólnopolska kampania realizowana jest w telewizji, Internecie i prasie. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych przez cały okres remontowy. W ramach działań prowadzonych w Internecie, nowy wygląd zyskała strona internetowa Śnieżki. Nowa strona nawiązuje bezpośrednio do obecnej kreacji, zarówno poprzez wnętrza, jak i bohaterów kampanii. Wszystkie działania komunikacyjne mają wspólny przekaz: łatwe zmywanie zabrudzeń ze ścian przekłada się na odsunięcie w czasie terminu kolejnego malowania, dlatego „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor"!
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Spot reklamowy jest dostępny także na kanale Śnieżki w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kJ6_OLf2ISY&list=UUC-01botvDCrK-9kW5JZO-w
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)