Dom » Budownictwo
Śnieżka podsumowuje wyniki finansowe po trzech kwartałach 2016 roku
W analizowanym okresie dynamika przychodów Grupy Kapitałowej Śnieżka, w porównaniu do analogicznego okresu z ubiegłego roku, wyniosła 105,1%, natomiast dynamika zysku netto – 109,1%.
Po trzech kwartałach 2016 roku na rynku polskim sprzedaż Śnieżki była o 5,9% większa niż w tym samym okresie 2015 roku i wyniosła 355,4 mln zł. Wzrosty odnotowano również na rynkach zagranicznych. Na rynku ukraińskim sprzedaż wzrosła o 11,5%, a na rosyjskim o 21,9%. Jedynie na Białorusi i Mołdawii Śnieżka nie osiągnęła przyrostu sprzedaży, co związane jest z kryzysem ekonomicznym w tych krajach.
W skład Grupy Kapitałowej Śnieżka wchodzą: Śnieżka-Ukraina, Śnieżka Bel-Pol Wspólna, Śnieżka EastTrade, TM Investment, Plastbud oraz wiodąca w niej – FFiL Śnieżka SA. Śnieżka to jedna z czołowych marek nie tylko na rynku polskim, lecz także m.in. ukraińskim, białoruskim czy mołdawskim. Udział całego eksportu wynosi 18%. Ponadto to jedyna firma z branży notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz posiadająca Akredytowane Laboratorium Badawcze. Może pochwalić się ponad 30-letnim doświadczeniem w obszarze chemii budowlanej. Nowoczesne zakłady produkcyjne przedsiębiorstwa, zlokalizowane w Polsce, na Ukrainie oraz Białorusi, produkują rocznie 140 mln litrów różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej, które cieszą się zaufaniem odbiorców.
Ho, ho, choinka, ale okazje od Dreame!
Limitowana kolekcja Żabki na święta! Do wygrania zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Komentarze (0)