Gospodarka » Żywność
Smak domowej kuchni – mięsa pieczone z Pekpolu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Pieczone Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” przygotowane są z wysokiej klasy mięsa wieprzowego. Poddane tradycyjnej metodzie pieczenia z dodatkiem naturalnych przypraw – pieprz, majeranek, ziele angielskie, są doskonałym rozwiązaniem dla klientów ceniących czas i jednocześnie wysoką jakość w kuchni.
„Polscy konsumenci wysoko cenią tego rodzaju mięsa i chętnie po nie sięgają podczas codziennych zakupów.” – powiedziała Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka”. 
Produkty z linii mięs pieczonych umieszczone zostały w próżniowym opakowaniu typu VAC gwarantującym świeżość i doskonały aromat po otwarciu. Taka forma stanowi również skuteczne zabezpieczenie przed wpływem czynników zewnętrznych. 
Gramatura: w zależności od porcji – od 1 do 3 kilogramów.
Cena: 20-27 zł
Kontakt do mediów:
Małgorzata Wódkiewicz,
Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka”,
malgorzata.wodkiewicz@pekpol.pl.
Małgorzata Czarnota, 
Pegasus Public Relations,
+48 22 877 22 18,
+48 609 600 061,
m.czarnota@pegasus.pl.
Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” to producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych. Główne marki Pekpolu to: Paryżanki, Balbinki, Dary Puszczy, Kurpiowska Chata, Mięsa Mojej Mamy oraz Dębowa Spiżarnia. Zakłady zdobyły w ostatnich latach wiele nagród poświadczających wysoką jakość swoich produktów. W 2009 r. firma otrzymała Certyfikat Jakości ISO 22000:2005. W tym samym roku parówki dla dzieci Balbinki dostały Pozytywną Opinię Centrum Zdrowia Dziecka. W 2009 r. oraz 2008 r. Paryżanki zostały laureatem w Konsumenckim Konkursie Jakości Produktu. Złoty Medal Targów IFE w 2006 r. dla Balbinek oraz w 2007 dla kiełbasy ostrołęckiej. Pasztet leśny z grzybami uzyskał w 2008 roku tytuł Produktu Najwyższej Jakości. Firma prowadzi aktywność zarówno na rynku krajowym, jak też eksportuje swoje wyroby do takich krajów jak: Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Litwa, Azerbejdżan i innych.
| Nadesłał:
            mzoladkowski | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)