Moda » Odzież
Ślubna kolekcja 2012 jest już w jedynym outlecie Mon Cheri
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Ideą sprzedaży outletowej jest umożliwienie zakupu pełnowartościowych towarów w zdecydowanie niższych cenach. Jest to korzystne dla obu stron – klienci zyskują szansę na naprawdę tanie zakupy, a dystrybutor ma możliwość sprzedaży towaru, który z różnych względów nie cieszy się już zainteresowaniem w tradycyjnej ofercie. Rabaty sięgają 90%, a to sprawia, że ceny stają się naprawdę atrakcyjne – przyznaje Patrycja Sobolewska z firmy Poland Land, będącej właścicielem outletu.	
Eleganckie suknie wieczorowe z kolekcji 2012, które kosztowały dotąd 1500 złotych można już kupić za 199 zł. Natomiast warte nawet kilka tysięcy złotych modele sukni ślubnych, również z tegorocznej kolekcji są do nabycia w cenie od 299 złotych.	
Na wieszakach outletu znajdziemy więc ekskluzywne kreacje z najbardziej znanych kolekcji marki Mon Cheri - Moonlight, Tony Bowls czy Sophia Tolli. 	 
Właścicielem otwartego w marcu, jedynego w Polsce outletu Mon Cheri jest wyłączny dystrybutor tej marki na terenie naszego kraju, białostocka firma Poland Land. Mon Cheri Outlet znajduje się w Centrum Handlowym Park, w lokalu nr 83 (obok schodów przy przejściu na dworzec PKP). Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00 i w soboty od 10.00 do 15.00. 	
Oprócz sukni ślubnych są tam również dostępne eleganckie suknie wieczorowe i wizytowe – idealne dla pań, które będą towarzyszyły pannie młodej w charakterze świadka oraz wytwornych mam, a także dla gości weselnych.	    
    	
| Nadesłał:
            publicum | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)