Społeczeństwo » Społeczeństwo
Słodkie gesty na 15-lecie Cukru Królewskiego
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Film, zrealizowany metodą prostych rysunków z cukru, ukazuje romantyczne sceny szczęścia, zakochanych w sobie bohaterów i słodki, czuły gest, który ratuje ich idylliczny świat.
W ciągu 15 lat producent Cukru Królewskiego wielokrotnie pokazywał niestandardowe podejście do komunikacji i swoich produktów, jak wyjazd na ulice miast nietypowego gofrobusa, na dachu którego zamontowano ogromny, sypiący sztucznym śniegiem młynek, przypominający jeden z najpopularniejszych produktów tej marki. Oprócz wspomnianego cukru pudru w młynku, marka Cukier Królewski wprowadziła w ciągu minionych 15 lat szereg innych, innowacyjnych produktów, m.in. cukry w chroniących przed wilgocią opakowaniach, z zakrętką i miarką.
Warto również wspomnieć o fanpage'u www.facebook.com/ZycieJestSlodkie, który inspiruje i zachęca miłośników pieczenia i gotowania do eksperymentowania w kuchni.
Cukier Królewski zdobył liczne nominacje i nagrody w konkursach konsumenckich i branżowych, w tym m.in. 3 tytuły Złoty Laur Konsumenta i tytuł Laur Konsumenta - Lider Dekady (2004-2014).
Tegoroczna kampania, której inaugurację stanowi wspomniany film, to przede wszystkim zachęta do dzielenia się słodkimi gestami. W „słodzeniu" bowiem jest metoda na szczęście!
Najnowszy spot internetowy Cukru Królewskiego obejrzeć można tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=f2JCzNGBBF4
| Nadesłał:
            Open Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)