Kultura » Kultura
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Prezentacja premierowej kolekcji jesień-zima 2018/19 odbyła się 24 września w warszawskiej galerii Art&Passion. Wydarzenie zgromadziło śmietankę polskiego show biznesu, mediów i blogosfery modowej. Każdy z 200 VIP-ów otrzymał zestaw upominkowy ze Śliwką Nałęczowską.
Logo marki było szeroko eksponowane na materiałach promujących wydarzenie, zaproszeniu oraz w social mediach. Śliwka Nałęczowska była obecna również wśród przestrzeni sponsorskiej, otrzymała własny designerski „kącik śliwkowy”. Dla gości przygotowano także misy z pralinami do degustacji.
Marka zaistniała w gronie liderów branży modowej, w prestiżowym otoczeniu i w warunkach sprzyjających budowaniu pozytywnego, elitarnego wizerunku. Dla Śliwki Nałęczowskiej był to już kolejny epizod modowy. W lutym marka zaangażowała się w pokaz kolekcji Secret Garden Lidii Kality, by później rozwinąć skrzydła i zorganizować konkurs dla pasjonatów mody i designu, Design by Śliwka Nałęczowska.
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)