Technologie » AGD - RTV
Sieć Media Expert uruchamia sprzedaż w dawnych lokalizacjach Norauto
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |

Przejęcie wybranych placówek, na którą w czerwcu wyraził zgodę UOKiK, to efekt realizacji strategii ekspansji sieci i wyraźny dowód na to, że Media Expert chce umacniać swoją pozycję na rynku RTV/AGD i elektroniki użytkowej. Sieć jest już obecna w ponad 330 miastach w całej Polsce, w maju tego roku przekroczyła liczbę 500 elektromarketów.
W grudniu 2020 roku, właściciel sieci Media Expert, spółka TERG S.A., złożyła wniosek do UOKiK o wyrażenie zgody na przejęcie 26 salonów marki Norauto. Urząd nie miał zastrzeżeń do tej transakcji. Dotychczasowe lokalizacje sklepów motoryzacyjnych zostały poddane modernizacji i dostosowaniu do funkcji sprzedażowych w segmencie RTV/AGD oraz elektroniki użytkowej. Sieć podkreśla, że przejęcie salonów Norauto wynika przede wszystkim z obserwacji zachowań i preferencji klientów, którzy kupując sprzęt RTV/AGD i asortyment technologiczny najchętniej, jako miejsce zakupów, wybierają dziś obiekty wolnostojące z wygodnym dojazdem i dostępem do parkingu. „Nie wykluczamy podobnych transakcji w przyszłości, o ile oczywiście będą one spełniały nasze wymagania odnośnie standardu i potencjału handlowego” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Dotychczas sprzedaż uruchomiono w Sosnowcu (23.09), Bielsku-Białej i Katowicach (30.09). Do końca tego roku otwartych zostanie kolejnych 8 elektromarketów - w Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku, Toruniu, Łodzi, Szczecinie, Jankach i Warszawie.
W maju sieć poinformowała o przekroczeniu liczby 500 elektromarketów i jest obecna w ponad 330 polskich miastach. Corocznie obsługiwanych w nich jest ponad 70 mln klientów.
Media Expert
press box

Perfekcyjny porządek podczas świątecznego pieczenia. Jak pomagają systemy PEKA?
Gdzie po gotowe, nowe mieszkania? Ile kosztują?
Polski kapitał idzie po swoje
Komentarze (0)