Kultura » Muzyka
Shakira w globalnej kampanii Activia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W reklamie telewizyjnej, która została nakręcona w Barcelonie, zobaczymy Shakirę w fantazyjnym lesie, oplataną wirami złotego pyłu. Poprzez taniec Gwiazda wyraża swoje dobre samopoczucie. „Uważam, że dbanie o zdrowie wewnętrzne jest kluczem do dobrego samopoczucia, a najlepszym sposobem dla mnie na wyrażenie tego, że czuję się dobrze, jest taniec” powiedziała Shakira.
Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry „Dare (La la la)”, która znalazła się na jej najnowszej płycie „Shakira” (premiera albumu jest zaplanowana na 25 marca 2014 r.). 
 Opracowana przez firmę Vinizius Young & Rubicam Barcelona reklama stanowi centralny element pierwszej zintegrowanej ogólnoświatowej kampanii reklamowej Activii (spot pojawi się 16 marca w ponad 50 krajach na całym świecie). Nad reklamówką pracował nie tylko znany i szanowany reżyser  i operator Jaume de Laiguana, ale także uhonorowany Oscarem dyrektor artystyczny Eugenio Caballero i wielokrotnie nagradzany Javier Aguirresarobe.  
Zdaniem Przemka Pohrybieniuka, rzecznika Danone: „Naszym zdaniem nikt lepiej niż Shakira nie potrafi pokazać, jak ważne jest dbanie o własne zdrowie. Shakira jest idealnym przykładem pokazującym, że dobre samopoczucie wewnętrzne jest niezbędne do wyrażenia siebie jako światowej sławy artystki.”
Film z kręcenia spotu kampanii jest dostępny pod linkiem http://youtu.be/KpHHU6ER5BM
| Nadesłał:
            atwcom | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)