Firma » Reklama
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
To kolejna odsłona innowacyjnego podejścia Komfortu do marketingu. W ubiegłym roku, w ramach kampanii "Satysfakcja" oraz akcji promocyjnej "Black Sales Weeks", marka wykorzystała AI do stworzenia hiperrealistycznych spotów oraz unikalnych teledysków, demonstrując tym samym rewolucyjny potencjał tej technologii w produkcji reklam w branży remontowo-wnętrzarskiej.
Nowa kampania ma na celu wzmocnienie percepcji sieci jako kompleksowego partnera w urządzaniu wnętrz, poprzez promocję dostępnych w salonach i na komfort.pl usług projektowania i montażu. Od projektu, przez dostawę, aż po profesjonalny montaż - Komfort zapewnia fachowe doradztwo i spokój na każdym etapie prac.
Kreatywność wsparta technologią
Już na etapie planowania określono, które elementy realizacji wesprą narzędzia AI, a które lepiej oprzeć na tradycyjnych metodach. Animacje i formaty statyczne przygotowano modułowo, tak aby łatwo je było dostosować do różnych nośników i kanałów komunikacji. Z kolei sylwetki postaci wykorzystanych w kreacjach powstały w połączeniu klasycznej sesji fotograficznej z nowoczesnymi technikami generowania obrazu w AI.
Sztuczna inteligencja wspierała praktycznie każdy etap - od opracowania koncepcji i tworzenia precyzyjnych promptów, przez wsparcie graficzne i analizę trendów, aż po generowanie elementów statycznych i wideo. Każdy fragment prac był dopasowany do narzędzia, które najlepiej radziło sobie z konkretnym zadaniem, co pozwoliło maksymalnie wykorzystać potencjał dostępnych technologii.
Projekt od samego początku tworzono z myślą o elastycznym skalowaniu, tak aby kreacje mogły być szybko adaptowane do różnych formatów. W efekcie powstały dwa key visuale dedykowane usługom projektowania i montażu oraz krótki, 15-sekundowy spot promocyjny. Ostateczne materiały zostały ręcznie dopracowane i złożone w spójną całość, zapewniając wysoki poziom estetyczny oraz spójność przekazu.
Dzięki doświadczeniu z wcześniejszych realizacji kampanię ukończono w rekordowym czasie i w niewielkim zespole, udowadniając, że nowoczesne technologie są narzędziem, a prawdziwym fundamentem pozostaje kreatywność ludzi.
O kampanii
Kampanię „Jesteśmy od usług” można zobaczyć online oraz na nośnikach OOH i POS w 24 salonach sieci. Za kreatywną koncepcję i realizację odpowiada samodzielnie Komfort. W ścisłej kooperacji z marką realizowane były również działania w obszarze Advocacy (we współpracy z agencją Labcon), zakup mediów z agencją Value Media oraz kampania Paid Social z agencją Salestube.
Szczegóły oraz materiały znajdziesz na dedykowanym landing page’u: https://komfort.pl/st/uslugi-komfort.
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.
Nadesłał:
InformacjeLabcon
|
Komentarze (0)