Technologie » AGD - RTV
SATURN zapełni Twoją lodówkę!
Lato jest okresem wzmożonego zainteresowania konsumentów  lodówkami i chłodziarkami. Wpisując się w ten sezonowy trend, Saturn  przy współpracy z Frisco.pl, przygotował ciekawą akcję: Wszyscy klienci  sklepów sieci oraz sklepu internetowego saturn.pl  przy zakupie lodówki  otrzymają bon na zakupy w supermarkecie online Frisco.pl. Wysokość bonu  zależy od ceny wybranego urządzenia, np. za zakup lodówki w cenie od 999  zł do 1999 zł będzie to bon o wartości 150 zł.
 
W sumie klienci  mogą wyposażyć swoją lodówkę w produkty spożywcze o wartości od 150 do  750 zł. Akcja rozpoczyna się 12 czerwca i potrwa do 18 czerwca br.      
 Oferta  SATURN to największy wybór lodówek na rynku. Przy zakupie urządzeń  chłodzących nasi klienci zwracają szczególną uwagę na ich pojemność i  funkcjonalność. Coraz częściej liczy się też nowoczesny design, a także  pro-ekologiczna postawa. Lodówki o wysokiej klasie energetycznej są  bardziej przyjazne dla środowiska i przekładają się na oszczędności w  budżecie domowym. Teraz dopełnieniem tej oferty będą bony na zakupy w  sklepie internetowym Frisco.pl – powiedziała Anna Chruścińska z Działu  Zakupu sieci Saturn, odpowiedzialna za akcję.
 Regulamin akcji dostępny jest w sklepach SATURN oraz na stronie sklepu internetowego: www.saturn.pl .  
 
SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 230 marketami w 12 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych
są 22 oraz pierwszy sklep z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Markety SATURN oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.
Saturn
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
 
                     
                 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			
Komentarze (0)