Gospodarka » Żywność
SALES LINK dla Paluszków Lubella
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
SALES LINK odpowiada za kreację, koncepcję, mechanizm i obsługę promocji. Agencja jest także autorem bohatera akcji – postaci Wypieczonego, rozrywkowego Paluszka Lubelli. Codziennie przez dwa miesiące, wszystkim lubiącym smaczne przekąski i dobrą zabawę, Wypieczony rozdaje atrakcyjne nagrody: iPody nano. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić paczkę Paluszków Lubella, zachować paragon, a następnie – tuż po pełnej godzinie – wysłać SMS z numerem paragonu. Każdego dnia wygrywają trzy osoby, które najszybciej wyślą SMS.
Szczegóły promocji i regulamin znajdują się na www.lubella.pl
SALES LINK pracuje dla marketera od 2011 roku.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.
Nadesłał:
joannat
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)