Firma » Reklama
SALES LINK dla marki Danone
Actimel przygotowuje całe rodziny na aktywną zimę. W prowadzonej przez marketera akcji, za zakup opakowania produktu konsumenci otrzymają 10% rabatu na odzież i akcesoria do sportów zimowych w sklepach Decathlon. Dodatkowo, mogą oni zbierać punkty, za które dostaną wyjątkowe nagrody gwarantowane – jabłuszko do zjeżdżania po śniegu lub sanki. Każdy, kto zbierze minimum 20 punktów i zarejestruje się na stronie, weźmie także udział w losowaniu rodzinnych weekendów w Karpaczu.
SALES LINK odpowiada za stworzenie KV i materiałów POS na potrzeby aktywacji. Prowadzona akcja potrwa do połowy grudnia 2013.
Nadesłał:
joannat
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)