Gospodarka » Żywność
Salad Story otworzyła dwa nowe lokale
Salad Story powiększyła liczbę swoich restauracji o kolejne dwie, tym samym firma łącznie posiada ich obecnie aż 54 w całym kraju. Marka widzi potencjał na niemal podwojenie liczby punktów w Polsce w przeciągu kolejnych 4 lat.
27 czerwca we Wrocławskim Centrum Handlowym Korona miało miejsce otwarcie nowego lokalu Salad Story. To piąta restauracja sieci funkcjonująca w tym mieście i jest usytuowana w strefie food court, na parterze centrum handlowego.
Druga nowo otwarta restauracja znajduje się w stolicy, na Woli przy ul. Przyokopowej 26, na parterze w budynku Proximo II. Posiada ona przestronny ogródek z 16 miejscami siedzącymi na zewnątrz, jej wnętrze zdobi grafika autorstwa Andrzeja Wieteszki, którego pracę znajdziemy też w dwóch innych lokalach sieci. Wyróżnikiem punktu są dostępne śniadania, które znajdziemy tylko w wybranych lokalizacjach Salad Story m.in. na dworcu PKP czy lotnisku Chopina w Warszawie.
„Jesteśmy dumni, że liczba restauracji Salad Story w największych miastach Polski stale rośnie. Sukcesywnie realizujemy swój cel biznesowy, który przewiduje intensywną dynamikę otwarć nowych lokali. Chcemy nieustannie się rozwijać i poszerzać naszą obecność, nie tylko w centrach handlowych, ale także w biurowcach, na ulicach handlowych czy też hubach komunikacyjnych. Zależy nam na tym, aby dostęp do naszej marki był coraz łatwiejszy” - mówi Kamila Orlińska, Dyrektor Operacyjna Salad Story
Restauracje Salad Story zapraszają gości od poniedziałku do niedzieli.
Zapraszamy również do odwiedzenia strony Salad Story: Saladstory.com
| Nadesłał:
            MP66859 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)