Gospodarka » Żywność
Rynek dań gotowych w Polsce ma przed sobą bardzo świetlaną przyszłość
Mimo tradycyjnego podejścia do dań gotowych – rynek napędzany jest nowościami. Dlatego coraz częściej opracowujemy z naszymi klientami niestandardowe wariacje tradycyjnych dań - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.
Starannie dobieramy dostawców i za każdym razem wielką wagę przykładamy do dostarczanych przez nich produktów. Nawet stali nasi kontrahenci pozostają pod szczególną kontrolą. Dlatego smak naszych produktów jest doceniany przez konsumentów oraz kontrahentów B2B: gastronomie/horece oraz przemysł spożywczy.
Produkty eko to rynek rozwijający się rocznie 20-30 proc. W naszym szerokim portfolio posiadamy również produkty odpowiadające temu trendowi. Jesteśmy gotowi, żeby zaspokoić potrzeby konsumentów.
Filozofia eko to nie tylko oferowanie odpowiednich produktów – to również inne obszary i procesy naszej firmy, które manifestują eko-orientacje - dodaje Łukasz Kotaniec.
Naszymi stałymi odbiorcami są firmy z branży nie tylko mięsnej i rybnej ale również przemysł owocowo-warzywny oraz branża piekarnicza. Rok do roku sprzedaż naszych produktów w tym sektorze rośnie o 40 proc. Producenci surówek i sałatek wykorzystują nasze sosy i dressingi dodając je do swoich gotowych dań. Dobrze sprawdzają się tu opakowania jednoporcjowe, których produkcję mamy opanowaną. Różnorodne gramatury i możliwość produkcji małych opakowań wg projektu naszych klientów decydują o ich zainteresowaniu.
Nasze produkty to również rozwiązanie dla cateringu i firm dostarczających gotowe dania do biur. Potencjał naszej oferty w tym zakresie nie ma granic.
Jesteśmy przekonani, że rynek dań gotowych w Polsce ma przed sobą bardzo świetlaną przyszłość – obserwując jak bardzo jest rozwinięty w krajach Europy Zachodniej widzimy, że w Polsce jest jeszcze wiele do zagospodarowania.
Z naszych obserwacji wynika, że najchętniej Polacy sięgają po tradycyjne dania – zdecydowanie dominują do wszelkiego rodzaju sosy pomidorowe. Kanapki tradycyjnie z majonezem i ketchupem. Dużo bardziej otwarci są konsumenci surówek i sałatek – powszechne zastosowanie mają wszelkiego rodzaju dressingi owocowe, niestandardowe połączenia smakowe.
		Nadesłał:
            Folwark 
	 | 
	
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)