Rozrywka » Prezenty
Ruszyła ogólnopolska akcja konsumencka „Wiosna pachnąca nagrodami”
Kupując produkty marek Kokosal, E, Luksja i Carex można wziąć udział w ogólnopolskim konkursie. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody, a w sklepach specjalnie przygotowane ekspozycje produktów.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić 3 dowolnie wybrane produkty marek: E, Kokosal, Luksja (bez mydeł w kostce), Carex w dowolnym sklepie w Polsce. Następnie należy zarejestrować paragon na stronie www.wiosnapachnaca.pl lub przez sms i dokończyć zdanie „Wiosna pachnie jak…”. Do zakończenia konkursu należy zachować paragon.
Do wygrania 10 wycieczek, co 10 dni, o wartości 10 tyś złotych (Voucher biura podróży ITAKA o wartości 10 000zł + podatek). Dodatkowo codziennie, przez 100 dni, będą losowane trzy zestawy produktów biorących udział w akcji, o wartości 50 złotych.
Oprócz konkursu ogólnopolskiego będą prowadzone akcje w lokalnych sieciach na terenie całej Polski. Po zakupie 3 produktów i dokończeniu zdania „Wiosna pachnie jak…” konsumenci będą poproszeni o wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny, znajdującej się na terenie sklepu. Kupony wezmą udział w losowaniu bonów o wartości 750zł na zakup sprzętu AGD w sieci sklepów MixElectronics.
 „Rozpoczęty  w lutym  konkurs „Wiosna pachnąca nagrodami” to jeden z elementów kampanii wizerunkowej marek Kokosal, E, Luksja i Carex. We wszystkich naszych działaniach staramy się wychodzić klientom naprzeciwko. Pomagamy nie tylko w codziennym życiu, dostarczając wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, ale również realizujemy marzenia, np. o rodzinnych wakacjach”.– mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu 
 i Rozwoju Produktu PZ Cussons Polska S.A.  
Regulamin i informacje o akcji, i konkursie dostępne są na stronie www.wiosnapachnaca.pl , w gazetkach promocyjnych sklepów partnerskich oraz na plakatach informacyjnych i LCD umieszczonych na terenie sklepów w trakcie trwania promocji.
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)