Firma » Reklama
Ruszyła kampania telewizyjna marki Jedynka®
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jedynka® Ogród Barw to kolekcja 32 gotowych kolorów, dla stworzenia której inspirację stanowił ogród pełen pachnących kwiatów, dojrzałych aromatycznych warzyw i smakowitych owoców. Kreację reklamy oparto na wyeksponowaniu palety odcieni, a także funkcjonalnych zalet produktu: łatwości aplikacji, wysokiej siły krycia i odporności na zmywanie. Malowanie farbami z linii Jedynka® Ogród Barw to niezawodny sposób na szybkie i wygodne odświeżenie wnętrz.
Reklama jest kontynuacją komunikacji prowadzonej w roku ubiegłym. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (m.in.: TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz tematycznych. Kampania TV wspierana będzie dodatkowo aktywnościami w prasie, w wybranych magazynach poradnikowo – wnętrzarskich a także w Internecie, w serwisach wnętrzarskich i budowlanych.
Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa JUST, za realizację spotu Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Macroscope OMD.
Film jest także dostępny na stronie internetowej www.farbyjedynka.pl.
| Nadesłał:
            milkas | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)