Moda » Odzież
Ruszyła kampania Parku Handlowego Matarnia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Konkurs „Pokaż swój styl!" to inicjatywa Parku Handlowego Matarnia skierowana do osób, które śledzą najnowsze trendy i swobodnie czują się przed obiektywem aparatu. Zwycięzcami tegorocznej edycji, odbywającej się pod hasłem „Pokażcie styl Trójmiasta", została czwórka przyjaciół: siostry Malwina i Martyna Grzybowskie, Tomasz Krzyszkowski i Tomasz Piekart. Ich życie jest pełne pasji, a moda jest jedną z nich. Martyna jest tancerką, Malwina - aktorką i piosenkarką, natomiast panowie grają w tenisa. Nieliczne wolne chwile spędzają wspólnie, uprawiając sport i podróżując po Europie. Laureaci swoją konkursową stylizacją zachwycili użytkowników serwisu Facebook, za pośrednictwem którego był organizowany konkurs, i zyskali poparcie jury, które wybrało ich spośród dziecięciu finałowych ekip.
Stylizacje dla bohaterów kampanii przygotowała Dorota Florek, stylistka Parku Handlowego Matarnia. Na zdjęciach, będących efektem sesji, pokazała trzy panujące tej wiosny trendy: sportowy dla miłośników wygody i luzu, miejskie etno charakteryzujące się przygaszonymi i wypłowiałymi od słońca kolorami oraz fun&glam, bazujący na połączeniach szarości, bieli i czerni, którego atrybutami są skórzana ramoneska i sportowa męska marynarka. Sesję przygotowało studio A12, zdjęcia wykonał Marcin Biedroń, za wizaż odpowiadała Anna Stykała, autorką fryzur była Aleksandra Czerwińska, a sesję wyprodukowała Monika Biedroń.
Konkurs „Pokaż swój styl!" śledzę już od dawna - mówi Martyna Grzybowska ze zwycięskiej czwórki. - Bardzo ucieszyłam się, gdy usłyszałam o jego nowej edycji, w której mogą brać udział grupy przyjaciół. Do konkursu zgłosiłam się wraz z siostrą, narzeczonym i jego przyjacielem. Sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej parku była dla nas cudownym i ciekawym przeżyciem. Na planie panowała bardzo miła atmosfera. Było to doświadczenie, które będziemy długo wspominać - dodaje.
Zwycięska ekipa pozowała w popularnych miejscach w Gdańsku: na plaży w Brzeźnie, nad Motławą i na ulicy Długiej. Oprócz nagrody w postaci sesji zdjęciowej, laureaci otrzymali również 3000 zł do wydania w Parku Handlowym Matarnia.   
      
| Nadesłał:
            Maria Szwed | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)