Zdrowie » Dziecko
RUSZA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA FUNDACJI HASCO-LEK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Podaruj zdrowie nie tylko sobie” – to hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii informacyjnej Fundacji Hasco-Lek, która ma zachęcić Polaków do uczestniczenia w projekcie zbiórki pieniędzy dla dzieci z wadami słuchu. 
Pomysł akcji jest bardzo prosty: osoby, które kupią jeden z 25 produktów z serii Natur Kaps, automatycznie wspierają Fundację - aż 3 procent ze sprzedaży każdego opakowania jest przeznaczone na wspieranie dzieci i młodzieży z wadami słuchu. Produkty zostały oznakowane specjalnym logo, a akcję wspiera spot reklamowy, który przez cały maj będzie gościć na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. 
- Kampania rozpoczyna zupełnie nowy rozdział w życiu Fundacji. Od lat dajemy się poznać jako organizacja wspierająca domy dziecka z Jaszkotla, Sułowa i  Wrocławia – mówi Agnieszka Han. 
– Teraz będziemy chcieli przekonać Polaków, że warto wspólnie z nami  pomagać również dzieciom z wadami słuchu, czyli wspierać ich leczenie i rehabilitację. Stąd pomysł przeznaczania 3 procent 
z każdego sprzedanego opakowania preparatów linii Natur Kaps z logo akcji właśnie na działalność Fundacji.
Na co zostaną przeznaczone pieniądze? M. in. na zakup testów DSR (Dziecięca Skala Rozwoju), testów psychologicznych Wechslera, programów komputerowych dla logopedów, sprzętu diagnostycznego dla małych dzieci, również stołów do rehabilitacji i pomocy dydaktycznych dla logopedów.
- To tylko część rzeczy, które zamierzamy sfinansować z zebranych funduszy. Jesteśmy cały czas w kontakcie z Polskim Związkiem Głuchych, z którym podpisaliśmy list intencyjny,  i na bieżąco monitorujemy potrzeby naszych podopiecznych – mówi Agnieszka Han. 
Rozpoczynająca się w maju kampania informacyjna „Podaruj zdrowie nie tylko sobie” to kolejny projekt Fundacji. Do tej pory wspomagała ona przede wszystkim dzieci z domów dziecka w Jaszkotlu, Sułowie oraz we Wrocławiu. Pieniądze pochodzące od pracowników oraz wielu darczyńców m. in. z akcji „1 procent”, a także ze zbiórek publicznych, były przeznaczane na zakup łóżeczek do rehabilitacji, pionizatora, wózków inwalidzko-rehabilitacyjnych przystosowanych dla konkretnego dziecka, ale również na prezenty i organizację imprez świątecznych.
- Kampania na rzecz dzieci z wadami słuchu będzie prowadzona równolegle z naszą bieżącą działalnością – mówi Agnieszka Han.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)