Zdrowie » Uroda
Rusza kampania Białej Perły z Honoratą Skarbek
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Będzie ona występować jako ambasadorka i tym samym zachęcać konsumentki do skorzystania z produktów oferowanych przez Vitaprodukt.
Zaplanowana kampania reklamowa będzie przebiegać pod hasłem „Biała Perła – uśmiechnij się!” i trwać do końca czerwca. Swoim zasięgiem obejmie ona radiostacje i najbardziej popularne media internetowe. Formaty promocyjne zostaną zrealizowane we ścisłej współpracy z Honoratą Skarbek. Treść spotu radiowego będzie nawiązywać do promowanego w ramach jej obecnej trasy koncertowej przeboju "Damy radę". Ponadto wizerunek gwiazdy pojawi się w szeroko zakrojonej kampanii banerowej na portalach grupy Onet i Marquard. Będzie on też wykorzystywany na fanpage’u piosenkarki oraz na stronie internetowej i fanpage’u Białej Perły, które są na stałe obsługiwane przez agencję content marketingu Eagle Way. Urozmaicenie kampanii będą stanowić liczne akcje konkursowe i inne atrakcje z udziałem celebrytki.
Celem kampanii Białej Perły jest podniesienie wyników sprzedaży w sezonie przedwakacyjnym, kiedy konsumentki ze szczególną starannością dbają o swój wygląd. Ponadto działania mają wzmocnić wizerunek marki jako jedynej specjalistycznej linii produktów, która umożliwia skuteczne wybielanie zębów w warunkach domowych. W jej ofercie znajdują się zarówno pasty do codziennego stosowania, jak też kuracje intensywnie wybielające zęby. Za całość kampanii odpowiada dział marketingu Vitaprodukt.

Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
Komentarze (0)