Technologie » Telekomunikacja
Rozwiązanie Interactive Intelligence wśród ulubionych produktów specjalistów IT
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tytuł Fave Rave został przyznany flagowemu produktowi Interactive Intelligence, wielofunkcyjnemu pakietowi oprogramowania komunikacji IP dla firm i centrów obsługi klienta, Customer Interaction CenterTM (CIC). Inżynierowie pracujący z systemem docenili szczególnie jego wielofunkcyjną, otwartą architekturę.
Przedstawiciel jednego z amerykańskich klientów firmy, Nicholas Mooney z Medibank Health Solutions, stwierdził, że zagłosował na CIC, ponieważ „jego jednoplatformowa, wielofunkcyjna architektura przekłada się na szybszą konfigurację, mniej problemów z integracją oraz uproszczone zarządzanie i administrację".
Dodatkowym argumentem przekładającym się na wysoką ocenę oprogramowania jest łatwość wprowadzania modyfikacji w CIC oraz obsługa wielu kanałów komunikacji: „CIC oferuje wiele standardowych funkcji, w tym komunikację wielokanałową - czaty internetowe, wiadomości email, smsy i inne - które stwarzają nowe możliwości biznesowe i nowe źródła przychodów dla firmy" - powiedział Nicholas Mooney - „W połączeniu z dużymi możliwościami dostosowywania, które pozwalają nam skonfigurować rozwiązanie pod kątem naszego modelu biznesowego i potrzeb klientów, pakiet CIC zasłużył na tytuł Fave Rave".
Oprogramowanie CIC może zostać wdrożone tradycyjnie lub w chmurze; oferuje organizacjom wszechstronny pakiet funkcji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Aplikacje CIC obejmują m.in. kolejkowanie interakcji w wielu kanałach komunikacji, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, audiokonferencje i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej dostawcy.
| Nadesłał:
            Kinga | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)