Technologie » AGD - RTV
Rozpocznij mundial z Media Markt!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Media Markt zaprasza wszystkich fanów piłki nożnej do wspólnej zabawy jeszcze przed rozpoczęciem zmagań piłkarzy podczas mundialu w Brazylii. Od 11 do 18 czerwca w ramach akcji promocyjnej "Ustrzel darmowe zakupy" w sklepach Media Markt będzie można poczuć przedsmak sportowych emocji. Każdy, kto strzeli gola, uzyska zwrot pieniędzy za sprzęt zakupiony w markecie.
Nasza ubiegłoroczna akcja cieszyła się ogromną popularnością. Klienci wielokrotnie pytali, czy będziemy ją powtarzać. Zdecydowaliśmy, że Mistrzostwa Świata to idealna okazja, aby to zrobić. Zachęcamy do odwiedzin jednego z naszych 48 sklepów, gdzie rozstawimy specjalne bramki. Celny strzał to szansa na wyjątkowe zakupy - mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Każdy klient, który dokona danego dnia zakupów w sklepie Media Markt, może oddać tylko jeden strzał. Trafienie będzie potwierdzane przez pracownika Media Markt, a następnie szczęśliwy strzelec otrzyma zwrot pieniędzy za kupiony sprzęt. Wyzwanie będzie można podejmować przez cały czas w godzinach otwarcia marketu. Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej www.mediamarkt.pl .
Działania reklamowe prowadzone są na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, youtube, w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych, w stacja radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1 i na nośnikach outdoorowych. Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).
 
 Media SATURN
Więcej      informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )     
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)