Rozrywka » Rozrywka
Rodzina Portu Łódź, czyli kto zagości na billboardach w mieście?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wielkoformatowe rodzinne zdjęcie, którym można chwalić się w całym mieście? Taką możliwość daje konkurs Rodzina Portu Łódź organizowany w dniach 21 - 31 marca. Kandydatury
 na najsympatyczniejszą i najbardziej fotogeniczną rodzinę będzie można zgłaszać za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie www.portlodz-konkurs.pl. 
  
  
- Do udziału w konkursie zapraszamy wszystkie rodziny, które spędzany ze sobą czas traktują jako dobrą zabawę, potrafią puścić wodze fantazji i zatrzymać tą wyjątkową chwilę w kadrze aparatu - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.  
  
1 kwietnia poznamy trzy finałowe rodziny, spośród których Jury wyłoni zwycięzców. Na ogłoszenie wyników uczestnicy poczekają do 3 kwietnia. Profesjonalne zdjęcia laureatów będzie można podziwiać na billboardach 
 i w materiałach promocyjnych Portu Łódź. Zwycięska rodzina może liczyć na 5 000 zł do wykorzystania w sklepach zlokalizowanych na terenie centrum, a pozostałe dwie rodziny, które znajdą się w finale na 1000 zł do wydania 
 w sklepie IKEA. To jednak nie koniec nagród. Swoich faworytów wskażą również Internauci. Rodzina, która zdobędzie najwięcej ich głosów, otrzyma Nagrodę Publiczności i bon o wartości 1 000 zł na zakupy w IKEA.   
  
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.portlodz.pl.
| Nadesłał:
            Maria Szwed | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)