Technologie » AGD - RTV
Red Friday - cenowe hity w MediaMarkt

W ramach akcji Red Friday, w dniach 2-4 listopada,  na fanów nowoczesnych technologii będą czekały setki produktów w  specjalnych cenach. Można ich szukać na stronie mediamarkt.pl oraz w  sklepach stacjonarnych sieci w całej Polsce.   
Elektronika użytkowa stanowi nieodzowne wyposażenie każdego domu  i biura. Zaawansowane technologicznie urządzenia pomagają nam w  czynnościach domowych, w pracy i nauce. Umożliwiają też doskonałą  rozrywkę, wspierają zdrowy i aktywny styl życia. Polacy kochają  elektronikę i chętnie odwiedzają wyspecjalizowane sklepy w poszukiwaniu  nowinek technologicznych. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom,  MediaMarkt oferuje szeroki asortyment najnowszych urządzeń. Dodatkowo,  marka organizuje szereg specjalnych akcji promocyjnych, dzięki którym  polscy konsumenci mogą zaopatrzyć się w wymarzone sprzęty i gadżety w  wyjątkowo atrakcyjnych cenach. 
Klienci, którzy nie mogą się  doczekać Czarnego Piątku, będą mogli już teraz skorzystać z ciekawych  promocji – 2 listopada startuje trzydniowa akcja MediaMarkt pod hasłem  Red Friday. To doskonały moment, by wymienić swój sprzęt na nowszy lub  sprawić sobie prezent jeszcze przed Gwiazdką. Wybór jest ogromny,  ponieważ MediaMarkt zaproponuje klientom specjalne oferty we wszystkich  kategoriach produktowych. – mówi Ireneusz Zygmunt, dyrektor zakupu  MediaMarkt.
W sklepie internetowym mediamarkt.pl można zamówić  towary z dostawą do domu lub odebrać je bezpłatnie w wybranym sklepie  stacjonarnym tej sieci. Co więcej, można od razu zamówić także dodatkowe  usługi, dzięki którym sprzęt będzie szybko gotowy do użytkowania – na  przykład pierwszą instalację, przegrywanie danych na nowe urządzenie czy  zabezpieczenie ekranu szybą lub folią ochronną. Jeśli przy okazji  chcemy pozbyć się starych urządzeń, możemy je nieodpłatnie oddać w  sklepach MediaMarkt. 
MediaMarktSaturn Polska
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)