Firma » Biznes
Raport Prologis: Analiza Popytu Według Wiodących Branż Klientów
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Przeczytaj również
Kluczowy wniosek płynący z raportu wskazuje na kontynuację zróżnicowania popytu na obiekty dystrybucyjne, oraz na rozwój poszczególnych sektorów. Zespół badawczy skupił się na analizie trzech najważniejszych zagadnień:
· Aktywność klientów zorientowanych na konsumentów, reprezentujący największy udział w logistyce oraz największy udział w wynajmie powierzchni w zeszłym roku;
· Silny rozwój następujących sektorów: elektronika, branża mieszkaniowa, motoryzacyjna i e-commerce;
· Pozycja zewnętrznych dostawców usług logistycznych (3PL), którzy będą źródłem wzrostu popytu w przyszłości.
„Rynek nieruchomości logistycznych posiada aktualnie duże perspektywy rozwoju dzięki intensyfikacji działalności klientów i rosnącemu popytowi na usługi logistyczne” – powiedział Chris Caton, szef działu Prologis Research. „Już w ubiegłym roku mogliśmy obserwować wyraźną poprawę procesów decyzyjnych dotyczących nowych umów najmu. Klienci coraz częściej dostrzegają możliwość wykorzystania obecnej sytuacji i podpisania kontraktów jeszcze zgodnie z obowiązującymi niższymi stawkami. Zważywszy na niskie wskaźniki pustostanów, umiarkowaną podaż i rosnące koszty odtworzenia możemy niebawem spodziewać się podwyżek czynszów.”
Pełna wersja raportu dostępna jest w wersji elektronicznej, w zakładce „Research” na stronie www.prologis.com.
Prologis Research monitoruje i analizuje kluczowe trendy i tendencje dotyczące zarówno rynku nieruchomości jak i zarządzania łańcuchem dostaw, zapewniając klientom, inwestorom oraz opinii publicznej dostęp do raportów, które ilustrują sytuację w branży z globalnej perspektywy.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)