Rozrywka » Sport
Raport MEC: Co kobiety, a co mężczyźni sądzą o Euro 2012?
Częściej niż mężczyźni spodziewają się, że będziemy dumni z tego faktu. Ale kobiety generalnie wyrażają więcej obaw związanych z organizacją Euro 2012 niż mężczyźni. Widzą mniej szczegółowych pozytywnych skutków dla Polski, bardziej obawiają się niedociągnięć organizacyjnych i wpadek. Polki mają też gorszą opinie o polskich kibicach niż Polacy.
Dominującymi uczuciami kobiet wynikającymi z faktu że Polska organizuje Euro 2012 są: obawa, zadowolenie i radość. Kobiety uważają częściej niż mężczyźni, że do Polski napłynie wielu zagranicznych turystów, ale jest to jedyna korzyść, o której myśli więcej kobiet niż mężczyzn. Rzadziej niż mężczyźni ufają, że sprawdzimy się jako gospodarze stwarzając dobrą atmosferę dla kibiców zagranicznych gości. Podobnie, jak mężczyźni najbardziej obawiają się chuligańskich zachowań polskich pseudokibiców i wzrostu cen. Generalnie deklarują zdecydowanie więcej obaw niż mężczyźni.
   Generalnie kobiety mniej  niż mężczyźni interesują się piłką nożną (28 do 48%). Ale wszystko zależy od tego, jak będzie przebiegało Euro 2012 i jak będą grali polscy piłkarze – 31% kobiet deklaruje neutralny stosunek do piłki nożnej, więc atrakcyjny przebieg Euro 2012 może je zachęcić do bardziej aktywnego udziału. 25% Polek planuje oglądać mecze Euro 2012 intensywnie (wszystkie mecze lub tak dużo, jak się da). Kobiety będą kibicowały Polsce i Hiszpanii podobnie, jak mężczyźni, ale 2 razy częściej niż mężczyźni będą kibicowały Portugalii.         
| Nadesłał:
            kalitero | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)