Technologie » Komputery
QlikView toruje drogę dla sprzedaży wielokanałowe
Celem jest zagwarantowanie klientowi wyższej jakości usług we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży.
Aby utrzymać konkurencyjność w dzisiejszym środowisku handlowym, firmy  muszą szukać nowych metod angażowania klientów w sklepach tradycyjnych,  internetowych oraz tych funkcjonujących przy użyciu aplikacji mobilnych.  Według Grega Girarda analityka firmy IDC, „wielokanałowa analiza pomaga  firmom z branży retail przesuwać granice możliwości biznesowych,  ułatwiając podejmowanie bardziej elastycznych i szybszych decyzji  dotyczących strategii, przyjętej taktyki i podejmowanych działań”.  Girard wyjaśnia, że „istnieją dwie główne siły zwiększające wymagania  względem analizy wielokanałowej: rozwijanie, istotność oraz wzajemność  relacji z klientem oraz poszukiwanie odpowiedniej skali, tempa i stopnia  doskonałości łańcucha dostaw”. 
 Platforma QlikView ułatwia  firmom konsolidowanie danych z niezliczonych źródeł oraz tworzenie  jednego, spójnego obrazu organizacji. Łatwa w użyciu platforma, oddaje  BI w ręce użytkowników. Umożliwia zagłębienie się w dane i odkrycie  istotnych informacji, pomagających dostosować się do zmieniających się  wymagań klientów oraz czynników zewnętrznych, które mogą mieć wpływ na  wysyłkę produktów oraz ich dostawę.  
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/qlikview_toruje_droge_dla_sprzedazy_wielokanalowej.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)