Gospodarka » Żywność
Przygody Jupik T.E.A.M - Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy w telewizji i internecie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Spot  telewizyjny jest obecny w kanałach dziecięcych oraz ogólnopolskich  stacjach telewizyjnych w pasmach dla dzieci. Kampania internetowa w  serwisach najpopularniejszych wśród dzieci zachęca do wejścia na stronę  internetową.   
Nowe przygody Jupik T.E.A.M to porcja prawdziwych emocji i wyzwań w walce z wrogą organizacją MIST. 
Na  zupełnie nowej odsłonie www.jupik.com dzieci wita film, w którym Jupik  T.E.A.M unicestwia plany korporacji MIST, planującej zniszczyć Jupik  City.  Każdy młody konsument może dołączyć do Jupik T.E.A.M i zostać  Tajnym Ekspertem Aktywnej Mocy.  Wcześniej musi zarejestrować się na  stronie i przejść cykl  szkoleń, w którym zdobędzie i udoskonali wiele  umiejętności, np. logiczne myślenie, zręczność czy spostrzegawczość.  Tajny Ekspert Aktywnej Mocy po 8 tygodniowym szkoleniu będzie mógł wziąć  udział w rozgrywce finałowej - starciu z korporacją MIST. Dla  najlepszych przewidziane są nagrody - legitymacje Tajnych Ekspertów  Aktywnej Mocy oraz super szpiegowskie gadżety.
Za kreację spotu i  strony www odpowiada agencja OS3. Planowanie i zakup mediów – dom  mediowy MPG. Koncept Jupik T.E.A.M powstał w agencji PND Futura.  
   
  
   
 
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)