Firma » Reklama
Przedsiębiorco, nie bój się kontaktów z mediami
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas spotkania prowadząca opowie, w jaki sposób wyróżnić się na tle innych firm zabiegających o uwagę mediów. Zdradzi również, które z informacji szczególnie przyciągają uwagę dziennikarzy. Prelegentka omówi zasady, o jakich warto pamiętać podczas rozmowy z przedstawicielami mediów. Uczestnicy będą mieli okazję również zapoznać się z dobrymi praktykami obowiązującymi w mediach i dowiedzą się, które błędy są najczęściej popełniane w tego rodzaju kontaktach, a także jak ich unikać.
Prowadząca warsztaty, Justyna Kościelna jest dziennikarką i blogerką. Z mediami związana od dwunastu lat, m.in. jako szef działu kultury w Gazecie Wrocławskiej, redaktor tygodnika miejskiego Wieczór Wrocławia oraz wydawca serwisów internetowych Gazetawroclawska.pl i Naszemiasto.pl. Obecnie zatrudniona w Radiu Wrocław jako wydawca serwisów internetowych.
Warsztaty „Przedsiębiorco nie bój się kontaktów z mediami” odbędą się 26 lutego w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.kontaktyzmediami.evenea.pl.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)