Dom » Budownictwo
Promocja WIŚNIOWSKI CASHBACK – zmień oblicze swojej posesji
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Najnowsza promocja marki WIŚNIOWSKI, wiodącego producenta bram, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, to doskonała okazja do nabycia wysokiej jakości rozwiązań. Dzięki udziałowi w akcji WIŚNIOWSKI CASHBACK, za zakup każdego z produktów promocyjnych do naszej kieszeni wróci 150 zł.
Aby skorzystać z oferty, wystarczy wybrać jeden lub kilka wyrobów objętych akcją i zgłosić ich kupno poprzez formularz internetowy lub drogą pocztową. Pieniądze z premii zostaną przelane bezpośrednio na nasze konto.
W ramach promocji można nabyć bramę segmentową UniPro, łączącą w sobie funkcjonalność i estetykę. Nowoczesne rozwiązanie zapewnia bardzo dobre właściwości termiczne (Uk = 1,07 W/m2K) i wygląd dopasowany do architektury budynku. Dla osób, które poszukują charakteryzujących się modnym stylem i świetnymi parametrami technicznymi drzwi, idealnym wyborem będą drzwi zewnętrze aluminiowe Creo. Szeroka gama kolorów skrzydła i ościeżnicy, aplikacji i tłoczeń pozwala na skomponowanie produktu zgodnego z naszymi oczekiwaniami estetycznymi. Bezpieczną kontrolę dostępu do posesji uzyskamy natomiast, jeśli zdecydujemy się na bramę przesuwną lub dwuskrzydłową. Dostępne są one w bogatej gamie wzorów obejmujących zarówno nowoczesną, jak i klasyczną stylistykę.
Promocja WIŚNIOWSKI CASHBACK potrwa od 15 kwietnia 2014 roku do 15 lipca bieżącego roku. Formularz rejestracyjny oraz regulamin akcji można znaleźć na stronie internetowej: www.wisniowski.pl/cashback
Zapraszamy do wizyty w Punktach Sprzedaży WIŚNIOWSKI w całym kraju!
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)